Monday, September 22, 2008

TEACHER!



haloo...teacher teacher teacher
oke...aku ade sorg teacher nih..
nme dye Farah Hayati bte....( tah ape tah..lupe dowl.. )
dye ni blh dkatakn best jgak la..walaupun x ajar klas aku..

tp dye byk tlg dlm team choral speaking aku...
thats why la aku knl dye...
dye ni boleh la dkata kn best klau borak2 ngan dye..
aku salu pgl dye ' GEDIK '

dye pgl aku plak mgkuk..
so ktorg ni blh dkata kn rapat la kot..
dye ni suke sgt gelak..

org kate dye klau dlm gmbr nmpak cantek..
ye la..
photogenic la konon..
aku iye kn aje...
haha
tp hari jumaat lps ( 19.9.08 ) dye dh x de sbb time utk practical dye dh abes..

so smpat la begmbr ngan dye..


rakan bersame teacher!

Murni , Teacher, Syarif

Hamiz , Hanan , Teacher

Teacher AND Murni!!!


so , korg klau ade ckgu tuh..
syg la kat dorg..
wlaupun ade yg ske nengking..
skola aku pn ade gak ckgu yg cmtu..
so , hormat dorg tuh kre dh ok dh..
sbenarnye ade gmbr time dye nanges..
tp aku mls nk ltak..
x elok kn..
cian kat dye..
k la..
akan di update lg ya..


4 comments:

YUDI said...

assalamu'alaiku.
Pa Kabar kawan ku di seberang sana...
Salam kenal dan persahabatan sebagai sesama bloger...
Boleh kenalan nggak same teacher kau nok pakai baju biru tu..
Cantik nian teacher kau tu..
terima kasih
wassalam.

keebalwaysbelf said...

cikgu fara da x ajr kat sklh lgi ke?huhu..sedihnya..;(

Anonymous said...

kirim salam same hamiz.
ngehee.

Zhi Zhi Zin said...

sharif ! aku rinduuu tcher ouhh ! cntact num dia ilanggg !